[1]. 教員志望学生の学習環境デザイン原則に対する理解 静岡大学教育学部研究報告. 人文・社会・自然科学篇 74/ 128-138 (2023年) [査読] 無 [国際共著論文] 該当しない [責任著者・共著者の別] 責任著者 [著者] 河﨑美保 [URL] [2]. Development of Preservice Teachers’ Epistemic Cognition through Learning Pedagogical Knowledge In Blikstein, P., Van Aalst, J., Kizito, R., & Brennan, K. (Eds.) Proceedings of The 17th international conference of the learning sciences - ICLS 2023 Proceedings / 1809-1810 (2023年) [査読] 有 [国際共著論文] 該当しない [責任著者・共著者の別] 責任著者 [著者] Miho Kawasaki, Jun Oshima, & Ritsuko Oshima [備考] Montreal, Canada, June 10-15 [3]. Pre-service Teachers’ Growth in Epistemic Cognition through Learning Pedagogical Knowledge In Chinn, C., Tan, E., Chan, C., & Kali, Y. (Eds.), Proceedings of the 16th international conference of the learning sciences - ICLS 2022 / 1930-1931 (2022年) [査読] 有 [国際共著論文] 該当しない [責任著者・共著者の別] 責任著者 [著者] Miho Kawasaki, Jun Oshima, & Ritsuko Oshima [備考] Poster presented at the ISLS Annual Meeting 2022
June 6-10, 2022, Hiroshima, Japan, オンライン開催,
査読あり(Accepted) [4]. Artifact-Mediated Collective Cognitive Responsibility in Learning Through Collaborative Designing Proceedings of the 15th international conference on computer-supported collaborative learning - CSCL 2022 / 312-315 (2022年) [査読] 有 [国際共著論文] 該当する [責任著者・共著者の別] 共著者 [著者] Jun Oshima, Miho Kawasaki, Ayano Osaki, Varpu Mehto, Pirita Seitamaa-Hakkarainen, & Kai Hakkarainen [備考] Paper presented at the ISLS Annual Meeting 2022 June 6-10, 2022, Hiroshima, Japan, オンライン開催, 査読あり(Accepted) [5]. 思考発話法を用いた穴埋め式問題の解決プロセスの解明―大学入試センター試験問題の数学既出間題を活用して― 日本テスト学会誌 15/1 149-167 (2019年) [査読] 有 [国際共著論文] 該当しない [責任著者・共著者の別] 責任著者 [著者] 河﨑美保、白水始、益川弘如 [備考] データの分析,考察,全体に渡る執筆
|