トップページ
> 教員個別情報
> 論文 等
静岡大学教員データベース - 教員個別情報 :
REDFORD STEVE (REDFORD Steve)
論文 等
[1]. An Interview with Steve Redford, writer, photographer, English Teacher, and contributor to The Font. The Font -- A Literary Journal for Language Journals 2019/2 6000 words- (2019年) [査読] 有 [国際共著論文] 該当しない [責任著者・共著者の別] 責任著者 [2]. Jackson Squared Equals What?: The Ending of Sherman Alexie's "What You Pawn I Will Redeem" Studies in Humanities: Annual Reports of Departments of Social & Human Studies and Language & Literature 69/2 57-72 (2019年) [査読] 無 [国際共著論文] 該当しない [責任著者・共著者の別] 責任著者 [著者] Steve Redford [3]. Raging Community Violence--But No Homocides: Woody Guthrie's "Soldiers in the Dust" Studies in Humanities: Annual Reports of Departments of Social & Human Studies and Language & Literature 67/2 75-86 (2018年) [査読] 無 [国際共著論文] 該当しない [責任著者・共著者の別] 責任著者 [著者] REDFORD STEVE [4]. Persimmon Light 翻訳文化研究会 (静岡大学人文社会科学部翻訳文化研究会 12/ 143-151 (2017年) [査読] 無 [国際共著論文] 該当しない [責任著者・共著者の別] 責任著者 [著者] REDFORD STEVE [5]. Raging Community Violence--But No Homicides: Woody Guthrie's "Soldier in the Dust" Studies in Humanities: Annual Reports of Departments of Social & Human Studies and Language & Literature 67/2 75-86 (2017年) [査読] 無 [国際共著論文] 該当しない [責任著者・共著者の別] 責任著者 [著者] REDFORD STEVE [6]. John Townsend Trowbridge and "The Carpet-Bag" 人文論集:静岡大学人文社会科学部 65/79 2016-January (2016年) [査読] 無 [国際共著論文] 該当しない [責任著者・共著者の別] 責任著者 [著者] REDFORD STEVE [7]. Neighbor Jackwood: John Townsend Trowbridge's First Anti-Slavery Novel 人文論集:静岡大学人文社会科学部 65/2 103- 124 (2015年) [査読] 無 [国際共著論文] 該当しない [責任著者・共著者の別] 責任著者 [著者] REDFORD STEVE [8]. The Barbarian The Font: A Literary Journal for Language Teachers Fall/2013 (xxx) - (zzz) (2014年) [査読] 有 [国際共著論文] 該当しない [責任著者・共著者の別] 責任著者 [著者] REDFORD STEVE [9]. A Good Thing The Font: A Literary Journal for Language Teachers Spring/2014 (xxx) - (zzz) (2014年) [査読] 有 [国際共著論文] 該当しない [責任著者・共著者の別] 責任著者 [著者] REDFORD STEVE [10]. John Tohnsend Trowbridge and his Practical Christianity in Father Brighthopes 人文論集 静岡大学人文社会科学部 64/1&2 131-148 (2014年) [査読] 無 [国際共著論文] 該当しない [責任著者・共著者の別] 責任著者 [著者] REDFORD STEVE [11]. In Outrageous Defiance of Slavery's "Logic"-Makers: Nicholas Brimblecomb's Uncle Tom's Cabin in Ruins! 人文論集 静岡大学人文社会科学部 (vol) 63/(num) 1 (1) - (18) (2012年) [査読] 無 [国際共著論文] 該当しない [責任著者・共著者の別] 責任著者 [著者] REDFORD STEVE [12]. Quuequeg's Essential Role in the Final Design of Moby-Dick 英米文化 /42 35-53 (2012年) [査読] 有 [国際共著論文] 該当しない [責任著者・共著者の別] 責任著者 [著者] Steve Redford [13]. 女性[版)ハック・フィン?:『りりぃ、はちみつ色の夏』と『ハックベリー・フィンの冒険』を読む 人文論集 /61-1/2 85-102 (2011年) [査読] 無 [責任著者・共著者の別] 責任著者 [著者] Steve Redford [14]. Ahab, Queequeg, and American Culture: Reading Moby-Dick Post-9/11 英文学研究:支部統合号 2/ 329 - 345 (2009年) [査読] 有 [責任著者・共著者の別] 責任著者 [著者] Steve Redford [15]. Dreaming of the Feminine in Man: A Reading of Steinbeck's Of Mice and Men 英米文化 39/ 109 - 124 (2009年) [査読] 有 [責任著者・共著者の別] 責任著者 [著者] Steve Redford [16]. Man Fearing the Feminine in Man: An Examination of The Sound and the Fury and Going After Cacciato 人文論集 59/1 99 - 112 (2008年) [査読] 無 [責任著者・共著者の別] 責任著者 [著者] Steve Redford [17]. Ishmael as Cross-Cultural Educator: A Reading of Moby Dick 英米文化 37/ 79-91 (2007年) [査読] 有 [責任著者・共著者の別] 責任著者 [著者] Steve Redford [18]. The Meanest Flower:キャサリン・パターソンの『グラスの家族』について 静岡大学教育学部研究報告(人文・社会科学篇) /56 113-122 (2006年) [査読] 有 [責任著者・共著者の別] 責任著者 [著者] [責任著者]REDFORD [共著者]Steve [19]. 大江健三郎の『不意のおし』と信頼着ない通訳者たち:比較文化での学生の抜け目のない見識の養成 静岡大学教育学部研究報告(教科教育学学篇) /37 187-194 (2006年) [査読] 有 [国際共著論文] 該当しない [責任著者・共著者の別] 責任著者 [著者] [責任著者]REDFORD [共著者]Steve [20]. Transcending the Group, Discovering Both Self and Public Spirit: Paul Fleischman's WHIRLIGIG and Jerry Spinelli's STARGIRL. ALAN Review 33/2 83-87 (2006年) [査読] 有 [責任著者・共著者の別] 責任著者 [著者] [責任著者]REDFORD [共著者]Steve [21]. 侮辱ゲームとHood外の生き残ること:Walter Dean Myer'sの『スラム!』における主人公の苦闘 静岡大学教育学部研究報告(人文・社会科学篇) /55 111-120 (2005年) [査読] 有 [責任著者・共著者の別] 責任著者 [著者] [責任著者]REDFORD [共著者]Steve [22]. The Nature of International-Understanding Education: An Analysis of Potential Teachers' "Mini-Speeches" to Primary School Students 中部地域英語教育学会紀要 /34 171-178 (2005年) [査読] 有 [国際共著論文] 該当しない [責任著者・共著者の別] 責任著者 [著者] [責任著者]REDFORD [共著者]Steve [23]. 大学における多読プログラム:ESL教材の小説とネイティヴ向きの小説の比較 中部地区英語教育学会紀要 /33 297-302 (2004年) [査読] 有 [国際共著論文] 該当しない [責任著者・共著者の別] 責任著者 [著者] REDFORD [24]. ジェリー・スペネリーの若者向き小説における自立を主張したくない少年 静岡大学教育学部研究報告(人文・社会科学篇) /54 201-211 (2004年) [査読] 有 [責任著者・共著者の別] 責任著者 [著者] [責任著者]REDFORD [共著者]Steve [25]. Extraordinary `Ordinary' American Heroines Galore: The Young Adult Novels ... 静岡大学教育学部研究報告人文・社会科学篇 /52 131-142 (2003年) [責任著者・共著者の別] 責任著者 [著者] Steve Redford [26]. Exploring American Culture through Juvenile Literature: The Classroom ... 中部地区英語教育学会紀要 /32 x (2003年) [責任著者・共著者の別] 責任著者 [著者] SteveRedford [27]. Harriet, the Spy and the American Literary Tradition 静岡大学 /52 149-158 (2002年) [責任著者・共著者の別] 責任著者 [著者] Steve Redford [28]. Individuals and Groups: Exploring American Culture through Juvenile Literature 中部地区英語教育学会紀要 /31 63-70 (2002年) [責任著者・共著者の別] 責任著者 [著者] Steve Redford [29]. Lighting out for Hell--A Salvation of Sorts: Twain's . . . 静岡大学教育学部研究報告人文・社会科学篇 /51 193-202 (2001年) [責任著者・共著者の別] 責任著者 [著者] Steve Redford [30]. Lighting Out for Hell-Salvations of Sorts : An Examination of Twain's HUCKLEBERRY FINN and Oe's "Discontent" Bulletin of Faculty of Education, Shizuoka University, Liberal Arts and Social Sciences Series /51 193-202 (2000年) [査読] 無 [国際共著論文] 該当しない [責任著者・共著者の別] 責任著者 [著者] REDFORD STEVE [31]. Voice of the People, Visions of the Enemy : A Look at Fiction by Steinbeck and Oe. Bulletin of Faculty of Education, Shizuoka University, Liberal Arts and Social Sciences Series /50 149-164 (1999年) [査読] 無 [国際共著論文] 該当しない [責任著者・共著者の別] 責任著者 [著者] REDFORD STEVE [32]. What Happened Next, A Reading of OF MICE AND MEN Bulletin of Faculty of Education, Shizuoka University, Liberal Arts and Social Sciences Series /49 181-196 (1998年) [査読] 有 [国際共著論文] 該当しない [責任著者・共著者の別] 責任著者 [著者] REDFORD STEVE |